Najefektívnejším spôsobom ako znížiť náklady spoločnosti na telekomunikačné poplatky je integrovať hlasové a dátové služby v rámci jedného pripojenia. Práve prostredníctvom paketového prenosu hlasu VoIP je možné prenášať súčasne hlas a dáta cez spoločné pripojenie do dátovej siete Micronet.

V prípade prepojenia viacerých pracovísk cez dátové okruhy je jednoducho možné vytvoriť lokálnu telefónnu sieť a telefonovať medzi nimi bezplatne. VoIP ponúka rovnako kvalitné spojenie ako ISDN a navyše množstvo ďalších výhod ako je nahrávania hovorov, jednoduchšiu integráciu do podnikovej DB /adresár zákazníkov, vyhodnocovanie a triedenie hovorov/, presmerovanie hovorov alternatívnou cestou, virtuálne čísla, posielanie okazov viacerým pobočkám a pod.

Micronet.ponúka svojim zákazníkom dátové okruhy s garantovanými odozvami a kvalitou SLA s podporou QoS pre širokopásmové pripojenie do Internetu a súčasným využívaním hlasových služieb s najnižšími poplatkami za hovorné v rámci Slovenska a zahraničia a bezplatné volania medzi pobočkami. Riešime individuálne požiadavky zákazníka a optimalizujeme jeho náklady za hlasové a dátové služby. Súčasťou ponuky je prenájom a inštalácia zariadení na priame pripojenie lokálnych pobočkových ústrední, hlasových brán, analogových alebo ISDN telefónov prípadne kompletných call centier na pripojenie VoIP telefónov. Naše riešenia pokrývajú potreby malých ale aj veľkých spoločností s veľkým počtom prevolaných minút.

Call centrum - nástupca digitálnej pobočkovej ústredne

Nástupom technológie IP telefónie prenosu hlasu prostredníctvom IP paketov sa otvorili nové možnosti komunikácie a prepájania hovorov. Nakoľko prenášané pakety je možné jednoducho smerovať a teda prepájať na rôzne miesta siete kde sú pripojené IP telefóny prostredníctvom servera, tzv. call centra, ktorý nahradil funkcie klasickej pobočkovej ústredne PBX a kde špeciálny softvér tzv. call manažér posúva možnosti prepájania a menežovania hovorov do nových dimenzií.

Call centrá sú vhodné pre spoločnosti, ktoré majú distribuované pracoviská alebo potrebujú spravovať veľké množstvá hovorov, prípadne majú iné špecifické nároky, ktoré klasické pobočkové ústredne nedokážu zabezpečiť. Tým, že call manažér je možno softvérovo integrovať do informačného systému firmy a prepojiť napr. s databázou zákazníkov, je používanie call centra napr. nevyhnutným predpokladom zavedenia CRM - riadenia kvality. Call centrum umožňuje sledovať komunikáciu medzi zamestnancom a zákazníkom, zaznámenávať všetky udalosti a tieto uchovávať alebo vyhodnocovať vo firemnom informačnom systéme, optimalizovať náklady na hlasové služby napr. tým, že firemné hovory medzi vzdialenými pracoviskami sa prepájajú cez IP sieť a sú bezplatné a samozrejme plniť všetky funkcie klasickej PBX. Dodávku a inštaláciu call centier zabezpečuje Micronet na kľuč formou predaja alebo prenájmu. V prípade záujmu urobíme vo vašej spoločnosti telekomunikačný audit a vypočítame možnú úsporu, ktorú dosiahnete prechodom na IP telefóniu.

(C) 2007, Micronet a.s.